راهنمای خرید کولر صنعتی برای مناطق خشک وکویری ایران

پد با کس سلولزی قیمت پد با کس سلولزی خرید پد با کس سلولزی فروش پد با کس سلولزی
پد باکس سلولزی
خرداد ۷, ۱۳۹۷
کولر صنعتی آکسیال و کولر صنعتی سانتریفیوژ گرماسرد
گرماسرد صادر کننده انواع کولر صنعتی به کشور افغانستان
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷

حفظ محیط زیست با به کارگیری کولرهای سلولزی

راهنمای خرید کولر صنعتی

راهنمای خرید کولر صنعتی شامل تعیین نوع سیستم سرمایشی مناسب آب و هوا و همچنین ظرفیت مناسب برای فضای مورد نیاز مشتری را شامل می شود.

انتخاب نوع سیستم سرمایشی به کار گرفته شده در کولر صنعتی و یا هر گونه سیستم سرمایشی دیگر اعم از هواساز ها و ایرواشر ها به آب و هوای شهر قرار گیری ساختمان یا محیط کارگاهی بستگی دارد. همانطور که می دانید بیشتر مناطق ایران، دارای آب و هوای خشک و کویری می باشند. و تنها در مناطق محدودی در کناره دریای خزر و همچنین در نواحی ساحلی جنوب کشور شاهد هوای گرم و مرطوب هستیم.

کولرهای صنعتی سلولزی از سری کولرهای بزرگ آبی هستند که علاوه بر خنک سازی ، رطوبت مناسبی نیز تامین می نمایند، از این رو کولرهای صنعتی سلولزی برای مناطق گرم و خشک مانند شهرهایی نظیر تهران، مشهد، قم، اراک، همدان، ساوه، شیراز، اصفهان و … مناسب می باشد.

کولر صنعتی آبی بزرگ برای مناطق شرجی مناسب نمی باشند . از این رو توصیه می شود در شهرهای نظیر ساری، رشت، بندر عباس، بوشهر و … از کولرهای صنعتی گازی جهت خنک سازی استفاده گردد.

راهنمای خرید کولر صنعتی با توجه به آب و هوای شهر

راهنمای خرید کولر صنعتی با توجه به آب و هوای شهر

کولر صنعتی سانتریفیوژی CC

کولر صنعتی با فن آکسیال AC

محاسبه میزان ظرفیت کولر صنعتی:

باید توجه داشت که برای انتخاب ظرفیت و مدل مناسب جهت کارگاه یا سوله صنعتی نیاز است تا بار گرمایشی محیط محاسبه گردد، در محاسبه بار گرمایی یک فضای صنعتی عومال بسیار زیادی تاثیر گذار هستند مانند: تعداد افراد ، جنس دیوارها، تعدا پنجره ها، نورگیر بودن پنجره ها، کارکرد ابزار و وسایل گرمایشی مانند کوره ها، خشک کن ها، سشوارهای صنعتی تاثیر گذار هستند.

صنایع تهویه گرماسرد با تولید انواع کولرهای صنعتی آکسیال و سانتریفیوژی در ابعاد و ظرفیت های مختلف سعی نموده است تا با تنوع محصولات بتواند بهترین کولر صنعتی را به مشتریان محترم خود عرضه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما