گرماسرد صادر کننده انواع کولر صنعتی به کشور افغانستان

راهنمای خرید کولر صنعتی برای مناطق خشک وکویری ایران
مرداد ۸, ۱۳۹۷
نصب و نگهداری کولر صنعتی
نکات مهم درباره نصب و نگهداری کولر صنعتی
شهریور ۶, ۱۳۹۷
کولر صنعتی آکسیال و کولر صنعتی سانتریفیوژ گرماسرد

کولر صنعتی آکسیال و کولر صنعتی سانتریفیوژ گرماسرد

کولر صنعتی افغانستان ، گرماسرد صادر کننده انواع کولرهای صنعتی به کشور افغانستان .

صنایع تهویه گرماسرد با بیش از دو دهه تجربه در صنعت تهویه و ساخت انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی افتخار دارد تا محصولات خود را به کشور افغانستان صادر نماید.

کولرهای سانتریفیوژی گرماسرد در ظرفیت های 11000، 13000، 18000، 25000 و 50000 مناسب انواع سالن های عروسی، مدارس، ادارات و کارگاه ها و کارخانه های صنعتی که مجهز به کانال کشی می باشند.

این کولرها مجهز به آخرین تکنولوژی موجود در صنعت EVAPORATIV می باشند. در این کولر ها از پدهای سلولزی به عنوان واسط تبخیری استفاده شده است که همین امر موجوب افزایش15%  راندمان می شود. علاوه بر این استفاده از پدهای سلولزی موجب می شود تا آلودگی های ناشی از استفاده از پوشال در کولر ها ایجاد نگردد و هوای پاک تر ایجاد گردد.

کولر های آکسیال گرماسرد با دارا بودن پروانه های ملخی پرقدرت در ظرفیت های 13000، 20000، 40000 و 5000 جهت ایجاد هوای خنک و مطبوع در محیط هایی که فاقد کانال کشی می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

قدرت پرتاب هوا در کولرهای آکسیال در حدود 35 متر در مدل AC50 می باشد.

کولر آکسیال 50 هزار مدل AC50-3

کولر آکسیال 50 هزار مدل AC50-3

چرا کولر صنعتی افغانستان می تواند یک انتخاب ایده آل برای سیستم سرمایشی باشد؟

کشور افغانستان دارای آب و هوای خشک می باشد. در این نوع آب هوا ، انتخاب یک سیستم سرمایشی تبخیری می تواند بسیار مناسب باشد.

در سیستم های تبخیری از ادغام هوا و آب هوای خنک و دلچسب ایجاد می شود که با استفاده از فن های صنعتی ( هواکش سانتریفیوژ و یا هواکش آکسیال ) در محیط توزیع می شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم تبخیری در آب و هوای خشک ایجاد رطوبت نسبی در محیط می باشد.

از دیگر انتخاب هایی که می تواند در محیط با آب و هوای خشک انتخاب شود استفاده از ایرواشر های صنعتی و یا ایرواشر های خانگی می باشد، قیمت ایرواشر از کولرهای صنعتی بالاتر است.

قیمت کولر 35000

قیمت کولر 35000

جهت راه اندازی کولر صنعتی به چه امکاناتی نیاز است؟

جهت راه اندازی کولرهای صنعتی تنها به آب و برق نیاز است. در مدل های CC11 ، CC13، AC13 برق مورد نیاز می تواند تک فاز و یا سه فاز باشد، که در زمان سفارش محصول باید مشخص گردد اما در مدل های با ظرفیت بالاتر کولرها به برق سه فاز نیازمند می باشند.

پیشنهاد می شود آب ورودی به کولر صنعتی دارای سختی 200TDS باشد و اگر در مناطقی آب سختی بالا یی دارد بهتر است از فیلتر های تصفیه آب پیش از ورود به کولر استفاده گردد. این امر باعث می شود طول عمر پدهای سلولزی دستگاه افزایش پیدا کند.

کلیه کولرهای صنعتی گرماسرد امکان نصب به اینورتر را دارند و می توان با نصب اینورتر دور موتور را کنترل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما