کولر صنعتی ارزان : کولر آبی و فن صنعتی

بهترین کولر صنعتی
بهترین کولر صنعتی چه ویژگی هایی دارد ؟
دی ۳۰, ۱۳۹۶
معروف ترین کولر صنعتی
دی ۳۰, ۱۳۹۶
کولر صنعتی ارزان

کولر صنعتی ارزان

 کولر صنعتی ارزان به منظور کاهش هزینه های سرمایشی ساختمان های صنعتی و تولیدی به کار برده می شود. یکی از ویژگی‌هایی که سیستم‌های سرمایشی مورد استفاده قرار گرفته در ساختمان‌های صنعتی باید داشته باشند، مقرون به صرفه بودن آن‌ها است. در برخی از ساختمان‌های صنعتی تقریباً ده درصد از هزینه‌های کل صرف گرمایش وسرمایش ساختمان می‌شود. ده درصد از هزینه‌های کل رقم قابل توجهی در کارخانه‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی است. به همین علت به کارگیری کولر صنعتی ارزان در  ساختمان‌های صنعتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 امروزه انواع کولر صنعتی در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد. برای اینکه بتوانیم هزینه‌های سرمایشی ساختمان صنعتی خود را کاهش دهیم، باید  قبل از خرید سیستم سرمایشی به دو عامل مهم توجه کنیم. اولین موردی که برای خریداران کولرهای صنعتی پیش می‌آید، قیمت خرید اولیه‌ی دستگاه کولر است. اگر برای خرید کولر به بازار مراجعه کنید، با مدل‌ها و قیمت‌های متفاوت ان.اع کولر مواجه خواهید شد. در واقع هر چه قدرت سرمایشی دستگاه کولر و کیفیت قطعات آن بالاتر باشد، قیمت کولر نیز  بیشتر خواهد بود. اما باید توجه کرد که برخی از کارخانه‌های سازنده‌ی سیستم‌های سرمایشی به دلیل برندهای خاصی که دارند محصولات خود را با قیمت بالاتری به خریداران عرضه می‌کنند. قبل از خرید کولر بهتر است انواع برندهای سیستم های سرمایشی و کارایی و کیفیت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.  اگر کولر دارای کیفیت مناسب نباشد، خرید کولر صنعتی ارزان می‌تواند در طولانی مدت باعث افزایش هزینه‌های سرمایشی ساختمان صنعتی شود. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که کولری انتخاب نمایید که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد.

علاوه بر قیمت اولیه‌ی خرید کولر، باید به نکات دیگری نیز توجه کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کولرهای صنعتی باید دارای آن باشند، کم مصرف بودن کولر صنعتی است. کولرهای کم مصرف میزان مصرف انرژی پایینی دارند. کم مصرف بودن کولر باعث می‌شود که در طول زمان هزینه‌های سرمایشی ساختمان صنعتی به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. بنابراین اگر شما هنگام خرید کولر قیمت بیشتری بابت خرید کولر کم مصرف پرداخت نمایید، در طول زمان متوجه خواهید شد که کاهش هزینه‌های سرمایشی، گران بودن قیمت اولیه‌ی دستگاه را جبران می‌کند.

 قبل از خرید کولر هزینه‌ی نصب نگهداری و تعمیر کولر را نیز در نظر بگیرید. برای مثال اگر سیستم سرمایشی شما نیاز به کانال کشی داشته باشد، باید برآوردی از هزینه‌ی کانال کشی  در ساختمان را محاسبه و بررسی نمایید. اگر قصد ندارید هزینه‌ی زیادی صرف نصب کولر بکنید، بهتر است کولری را انتخاب نمایید که دارای نحوه‌ی نصب ساده باشد. برخی از فروشگاه‌ها و شرکت‌های عرضه کننده‌ی سیستم‌های سرمایشی خدمات نصب رایگان را برای مشتریان خود انجام می‌دهند. قبل از خرید کولر در مورد در مورد نحوه‌ی نصب و هزینه‌ی آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. به منظور انتخاب یک کولر صنعتی ارزان و مقرون به صرفه باید به نحوه‌ی نگهداری و هزینه‌هایی که بابت به کارگیری کولر خواهید پرداخت، توجه نمایید. هم‌چنین قیمت قطعات کولر و در دسترس بودن آنها را  را بررسی کنید تا در صورت خرابی یک قطعه از دستگاه کولر با مشکل مواجه نشوید.

همان طور که می‌بینید یک کولر صنعتی ارزان، غیر از قیمت اولیه، دارای هزینه‌های نهان است. در ادامه‌ی مطلب شما را با  ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین سیستم‌های سرمایشی صنعتی آشنا خواهیم کرد. آشنایی با انواع کولر صنعتی ارزان و به کارگیری آن در ساختمان‌های صنعتی و تجاری کمک بسیاری به کاهش چشمگیر هزینه‌های سرمایشی می‌کند.

کولر آبی صنعتی

کولر آبی صنعتی

کولرهای آبی یکی از ارزان‌ترین، کم مصرف‌ترین، و مقرون به صرفه‌ترین سیستم‌های سرمایشی به شمار می‌آیند. کولرهای آبی در مقایسه با دیگر سیستم‌های سرمایشی، مانند سیستم‌های تهویه‌ی هوا یا کولرهای گازی دارای قیمت پایین‌تری هستند. البته باید عنوان کرد که قیمت کولر آبی صنعتی از قیمت کولر آبی خانگی گران‌تر است. کولرهای آبی صنعتی دارای قدرت سرمایشی بسیار بالاتری هستند. یکی از مهم ترین ویژگی‌های کولرهای آبی صنعتی کم مصرف بودن آنها است. کولرهای آبی در مقایسه با سیستم‌های تهویه‌ی هوا انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند. بنابراین با به کارگیری کولر آبی صنعتی می‌توان در طول زمان هزینه‌های پرداختی بابت قبوض مصرف انرژی را کاهش داد. باید گفت که کولرهای آبی صنعتی درعین قیمت پایینی که در مقایسه با دیگر سیستم‌های سرمایشی دارند، دارای قدرت خنک کنندگی و بازده سرمایشی بالایی هستند.

 کولرهای آبی با جذب هوای گرم و عبور دادن آن از پدهای سرمایشی مرطوب باعث تبخیر آب و خنک شدن هوای اطراف خود می‌شوند. فن موجود در دستگاه هوای خنک شده توسط کولر را به صورت یکنواخت در سراسر محیط با قدرت و سرعت بیشتری توزیع می‌کند. برخی از کولرهای آبی دارای این ویژگی هستند که بتوان تنها از فن آنها نیز استفاده کرد. این ویژگی به کم مصرف بودن هرچه بیشتر کولر کمک می‌کند. اگر نیازی به کاهش دمای هوا نداشته باشید، می‌توانید تنها با به کار انداختن فن باعث ایجاد جریان هوا در محیط مورد نظر شوید. وجود جریان هوا به ایجاد حس خنکی، تهویه‌ی هوا و دور شدن انواع آلودگی‌ها و گرد و غبار کمک می‌کند.

 بیشتر کولرهای آبی دارای نحوه‌ی نصب بسیار آسانی هستند. ممکن است شما بتوانید با مطالعه‌ی دفترچه راهنمای کولر به راحتی آن را نصب کرده و به کار ببرید. اما امکان دارد برای برخی از کولرهای آبی صنعتی از یک فرد متخصص نصب کولر کمک بگیرید. حتی اگر برای نصب کولر نیاز به تکنسین داشته باشید، هزینه‌ی کمی جهت نصب خواهید پرداخت. نحوه‌ی نگهداری و مراقبت از کولرهای آبی بسیار آسان است. تنها کافی است هر از چندگاهی پدهای سرمایشی کولر را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تمیز و یا تعویض نمایید. برای جلوگیری از جمع شدن آلودگی‌ها و رسوب در مخزن کولر آبی، لازم است گاهی آن را تخلیه و تمیز کنید.

 فن صنعتی

فن صنعتی

 یکی از روش‌های ارزان سرمایش ساختمان‌های صنعتی به کارگیری فن‌های صنعتی است. فن‌های صنعتی باعث کاهش دمای هوا نمی‌شوند، بلکه با ایجاد حجم بزرگی از جریان هوا به تهویه‌ی هوا و ایجاد حس خنکی کمک بسیاری می‌کنند. اگر ساختمان مورد نظر شما در منطقه‌ای  قرار دارد که دمای هوا به صورت طبیعی خیلی بالا است، فن‌های صنعتی به تنهایی توانایی سرمایش ساختمان را نخواهند داشت. در این شرایط بهتر است به همراه فن‌های صنعتی از سیستم‌های سرمایشی دیگر نیز استفاده کرد. فن‌های صنعتی به علت مصرف انرژی پایین، یکی از مقرون به صرفه‌ترین انواع سیستم‌های سرمایشی در ساختمان‌های صنعتی به شمار می‌آیند. قیمت فن‌های صنعتی با توجه به برند، کیفیت، و اندازه‌ی آن‌ها متفاوت است.

 ممکن است شما وقت کافی برای مراجعه به بازار و بررسی انواع قیمت‌ها و مدل‌های کولر صنعتی ارزان را نداشته باشید. شرکت گرما سرد عرضه کننده‌ی انواع کولرهای صنعتی و سیستم‌های سرمایشی است. شما می‌توانید به منظور انتخاب و خرید کولر صنعتی ارزان با کارشناسان شرکت گرما سرد تماس گرفته و سیستم سرمایشی مورد نظر خود را تهیه کنید.

منبع: coltinfo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما