کولر صنعتی پلیمری :مزایای کولر صنعتی پلیمری

فروش ویژه کولر صنعتی
دی ۳۰, ۱۳۹۶
کولر مسجد
معرفی و بررسی رایج‌ترین انواع کولر مسجد
دی ۳۰, ۱۳۹۶

کولر صنعتی پلیمری

کولر صنعتی پلیمری یکی از انواع کولرهای آبی صنعتی است. می‌توان گفت که کولر صنعتی پلیمری نسل جدیدی از  کولرهای آبی است که در مقایسه با کولرهای آبی معمولی دارای قدرت سرمایشی و دوام بیشتری است. این نوع کولر برای تامین سرمایش ساختمان‌های صنعتی مانند کارخانه‌ها، کارگاه‌های تولیدی و صنعتی، انباری‌های بزرگ و سالن‌های سوله به کار برده می‌شود. کولر صنعتی پلیمری به علت قدرت سرمایشی بالایی که دارد برای خنک کردن هوای ساختمان‌هایی که دارای سقف بلند و مساحت بزرگی هستند بسیار مناسب است. برای مثال می‌توان از کولر صنعتی پلیمری برای تهویه و خنک کردن هوای مساجد، سالن های ورزشی، مدرسه‌ها و موسسات آموزشی، سالن‌های برگزاری مراسم مختلف، و … بهره برد.

کولر صنعتی پلیمری در مقایسه با کولرهای آبی معمولی دارای نکات قوت و مزایای زیادی است. امروزه به دلیل ویژگی‌های برتر کولر صنعتی پلیمری، افراد زیادی خواهان به کار گیری این نوع سیستم‌های سرمایشی در ساختمان‌های صنعتی هستند. این نوع سیستم‌های سرمایشی جدید دارای کاربردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف صنعتی هستند. این متن شما را با ویژگی‌های منحصر به فرد کولر صنعتی پلیمری آشنا می‌کند. بررسی و آشنایی با ویژگی‌های برتر کولر صنعتی پلیمری قبل از خرید سیستم سرمایشی برای ساختمان صنعتی، باعث می‌شود که بتوانید کولری مناسب برای کاربرد مورد نیاز خود تهیه کنید. به کارگیری سیستم سرمایشی مناسب باعث پیشبرد هر چه بهتر فرایندهای صنعتی، افزایش بازده تولیدی، و کاهش هزینه‌های سرمایشی ساختمان صنعتی می‌شود. در ادامه‌ی مطلب شما را با ویژگی‌های کولر صنعتی پلیمری آشنا خواهیم کرد.

 مزایای کولر صنعتی پلیمری

کولر صنعتی پلیمری

کولر صنعتی پلیمری

کولر صنعتی پلیمری دارای بدنه‌ای است که در ساخت آن از جنس پلیمر استفاده می‌شود. به کارگیری پلیمر در ساخت بدنه‌ی کولر صنعتی باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. این سیستم‌های سرمایشی دارای دوام و طول عمر مفید بسیار بالایی هستند و با استفاده از آنها هزینه‌هایی که بابت تعمیر یا تعویض دستگاه کولر پرداخت می‌کردید، کاهش پیدا خواهند کرد. علاوه بر این، بدنه‌ی پلیمری کولر از پوسیدگی و زنگ زده‌گی قطعات دستگاه کولر جلوگیری می‌کند. به این ترتیب نحوه‌ی عملکرد صحیح  قطعات کولر نیز تضمین می‌شود و بازده سرمایشی کولر افزایش می‌یابد.

یکی دیگر از مزیت‌های کولر صنعتی پلیمری این است که بدنه‌ی پلیمری دستگاه باعث می‌شود که کولر حرارت کمتری به خود جذب کند. به همین دلیل کولرهای صنعتی پلیمری بازده سرمایشی بالاتری در مقایسه با کولرهای آبی معمولی دارند. با افزایش بازده سرمایشی کولر، اثر سرمایشی آن نیز افزایش یافته و کولر در مدت زمان کمتری قادر به تهویه و خنک کردن هوای مساحت بزرگ‌تری از ساختمان خواهد بود.

به کارگیری کولر صنعتی پلیمیری

در بیشتر ساختمان‌های صنعتی به علت به کار گیری  طولانی مدت ماشین‌ها و دستگاه‌های صنعتی مختلف، دمای هوای ساختمان بیشتر از دمای هوای بیرون است. این مشکل در روزهای گرم سال که دمای هوا به صورت طبیعی افزایش پیدا می‌کند، دو چندان می‌شود. هم‌چنین وجود گازهای سمی حاصل از سوخت گاز یا نفت، دود، گرد و غبار و ذرات معلق در هوا و انواع آلودگی سلامتی کارکنان و افراد حاضر در ساختمان را به خطر می‌اندازد. آلودگی در مکان‌های صنعتی به ماشین‌ها و دستگاه‌ها نیز صدمه وارد کرده و طول عمر مفید آنها را کاهش می‌دهد. برای خنک کردن و تهویه هوای ساختمان‌های صنعتی به یک کولر پر قدرت و در عین حال کم مصرف نیاز پیدا خواهید کرد. در ساختمان‌های صنعتی هزینه‌های بالایی صرف تهویه و خنک کردن هوای محیط می‌شود. کولرهای صنعتی پلیمری به علت بازده بالا و مصرف انرژی کمتر، یکی از اید‌ه‌آل ترین سیستم‌های سرمایشی برای تامین هوای پاک و خنک در ساختمان‌های صنعتی به شمار می‌آیند. با به کارگیری کولرهای صنعتی پلیمری در ساختمان‌های صنعتی شاهد کاهش هزینه‌های قبوض مصرف انرژی در طول زمان خواهید بود.

 به کارگیری پد سرمایشی سلولزی در کولر صنعتی پلیمری

پد سرمایشی سلولزی

پد سرمایشی سلولزی

کولرهای آبی معمولی دارای پدهای سرمایشی پوشالی هستند. در حالی که در ساخت کولرهای صنعتی پلیمری از پدهای سرمایشی سلولزی استفاده می‌شود. شرکت‌های سلولزی دارای قدرت جذب آب بیشتری هستند. علاوه بر این استحکام و دوام پدهای سرمایشی سلولزی در مقایسه با پدهای پوشالی معمولی، بالاتر است. به کارگیری پد سرمایشی سلولزی در کولر صنعتی پلیمری باعث افزایش راندمان تبخیر آب و بهبود عملکرد سرمایشی کولر می‌شود. در ادامه‌ی مطلب شما را با چند مزیت دیگر به کارگیری پد سرمایشی سلولزی در کولر صنعتی پلیمری آشنا خواهیم کرد.

پدهای سرمایشی سلولوزی باعث انباشت آب در سیستم تبرید نمی‌شوند. این ویژگی از صدمه دیدن موتور دستگاه کولر جلوگیری به عمل می‌آورد. پدهای سرمایشی پوشالی در مدت زمان کمی فرم و شکل خود را از دست می‌دهند. در حالی که ساختار پدهای سرمایشی سلولزی به گونه‌ای است که شکل خود را حفظ کرده و قابلیت بالایی در نگهداری هوای گرم را در خود دارند. این امر باعث افزایش هرچه بیشتر بازده سرمایشی کولر می‌شود. علاوه بر این، پدهای سرمایشی سلولوزی آلودگی‌ها و گرد و غبار را به خود جذب کرده و ازانتقال آن به محیط ساختمان جلوگیری به عمل می‌آورند.

یکی از مهم‌ترین مزایای پدهای سرمایشی سلولزی کم مصرف بودن آنها است. به کارگیری پدهای سرمایشی سلولزی باعث می‌شود که دستگاه کولر انرژی کمتری مصرف کرده، و به این ترتیب هزینه‌های سرمایشی ساختمان کاهش پیدا می‌کنند. این پدها دارای دوام بیشتری هستند و احتیاجی به تعویض آنها در مدت زمان کوتاه نخواهید داشت. پدهای سرمایشی سلولزی قابل شستشو هستند و در مقابل شستشو شکل و خاصیت خود را از دست نمی‌دهند. کاربران می‌توانند در مواقع مورد نیاز به راحتی پدهای سرمایشی سلولزی را شستشو دهند. شستشو و تعویض پدهای سلولوزی بسیار ساده است.

هزینه‌ی نگهداری و به کارگیری پدهای سرمایشی سلولزی پایین است. چرا که بر خلاف پدهای سرمایشی پوشالی که هر از چند گاهی باید تعویض شوند، تقریباً هر چهار سال یک بار نیاز به تعویض پدهای سرمایشی سلولوزی خواهید داشت. این پدها سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند و کیفیت تهویه هوای محیط را بالا می‌برند. پدهای سرمایشی سلولزی باعث کاهش بیماری‌های تنفسی و انواع آلرژی در انسان می‌شوند.

شرکت گرما سرد عرضه کننده‌ی انواع کولرهای صنعتی و سیستم‌های سرمایشی است. شما می‌توانید قبل از اقدام به خرید سیستم سرمایشی مورد نظرتان با مشاورین شرکت گرما سرد تماس گرفته و با ویژگی‌ها و کاربردهای انواع کولرهای صنعتی آشنا شوید. خرید کولر مناسب برای ساختمان صنعتی باعث بهبود روند تولید صنعتی خواهد شد.

منبع: damatajhiz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما