بررسی کولر صنعتی رده انرژی E مدل 18000 و 13000

کولر آبی برای ماینر
مهم‌ترین مزایا و معایب کولر آبی برای ماینر 
آبان ۱۲, ۱۳۹۸
کنترل دمای ماینر
کنترل دمای ماینر و تامین سرمایش مورد نیاز مزارع بیت کوین
آبان ۲۴, ۱۳۹۸
کولر صنعتی رده انرژی E

کولر صنعتی رده انرژی E

کولر صنعتی رده انرژی E کولری است که برای تولید هوای خنک و تامین سرمایش در ساختمان‌های صنعتی و تجاری به کار برده می‌شود و با وجود قدرت بالای سرمایشی خود انرژی کمتری مصرف می‌کند. امروزه تقاضا برای کولرهای صنعتی کم مصرف بسیار افزایش پیدا کرده است. در واقع می‌توان گفت که به کارگیری کولر صنعتی کم مصرف در محیط‌های صنعتی و تجاری به معنی کاهش هزینه‌های سرمایشی و صرفه جویی در میزان مصرف انرژی است.

 

کولر صنعتی کم مصرف

کولر صنعتی کم مصرف

 

همانطور که می‌دانید در محیط‌های صنعتی تامین هوای پاک و خنک و سرمایش مناسب دارای اهمیت بسیاری است. در بیشتر ساختمان‌های صنعتی هزینه‌های بالایی صرف تامین سرمایش مناسب ساختمان می‌شود. چرا که مناسب بودن شرایط محیطی نقش مستقیمی در پیشبرد فرآیندهای صنعتی و افزایش بازده کاری و تولیدی دارد. به همین دلیل کولر صنعتی رده انرژی E کاربردهای بسیاری در مکان‌های صنعتی و تجاری مانند کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، پارکینگ‌ها، سالن‌های اجتماعات، دفاتر اداری، موسسات آموزشی مانند دانشگاه‌ها و مدارس و غیره دارد. به خصوص در کارگاه‌های داروسازی و شرکت‌های الکترونیکی و شیمیایی، که همواره دمای هوا باید روی درجه‌ی مطلوب باشد، از کولر صنعتی رده انرژی E بهره برده می‌شود. به کارگیری کولر مناسب در این نوع ساختمان‌های صنعتی باعث تعدیل میزان رطوبت هوا و جلوگیری از رشد انواع باکتری، واکنش‌های شیمیایی و بروز اثرات زیانبار روی مواد می‌گردد. به علت به کارگیری طولانی مدت سیستم‌های سرمایشی در این نوع مکان‌های صنعتی، در صورت عدم استفاده از کولرهای صنعتی مناسب، ممکن است هزینه‌های سرمایشی ساختمان به اندازه‌ی چشمگیری افزایش پیدا کند. اینجا است که اهمیت تهیه و به کارگیری کولر صنعتی کم مصرف خود را نشان می‌دهد.

 به کارگیری کولر صنعتی رده انرژی E موجب می‌شود که علاوه بر تامین سرمایش مناسب ساختمان مورد نظر شما، هزینه‌های گزافی را بابت خنک کردن و تامین تهویه‌ی محیط صنعتی خود پرداخت نکنید. این مطلب شما را با چند نوع کولر صنعتی رده انرژی E که از جمله پرکاربردترین سیستم‌های سرمایشی در ساختمان‌های صنعتی هستند و ویژگی‌های آنها آشنا می‌کند.

کولر صنعتی رده انرژی E هوشمند و سلولزی مدل 13000

کولر صنعتی 13000 از سری کولرهای صنعتی سانتریفیوژی است. این کولر توانایی کافی برای خنک کردن مناسب کارگاه‌های کوچک صنعتی را دارد. کولر صنعتی 13000 رده انرژی E در مقایسه با دیگر سیستم‌های سرمایشی سانتریفیوژی قیمت مناسبی دارد. بنابراین اگر قصد خنک کردن سالن‌های بزرگ تجاری و صنعتی مانند سالن‌های ورزشی‌، کارخانه‌ها، سالن‌های اجتماعات، مساجد و غیره را دارید، می‌توانید از چند دستگاه  کولر صنعتی مدل 13000 استفاده کنید. در ساخت و طراحی این کولر از فناوری‌های جدید و قطعات با کیفیت استفاده شده است. کولر صنعتی 13000 دارای بدنه گالوانیزه با ضخامت مناسب است که باعث می‌شود دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. در ساخت این کولر از فن سانتریفیوژی با بالانس استاتیک و دینامیک استفاده شده است. همچنین این کولر صنعتی مجهز به پنل کنترل است که امکان تنظیم و کنترل دستگاه کولر را برای کاربر بسیار ساده و آسان می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کولر صنعتی 13000 این است که در ساخت آن از پدهای سرمایشی سلولوزی استفاده شده است. پدهای سرمایشی سلولزی در کولرهای صنعتی به کار برده می‌شوند. این پدها در مقایسه با پدهای سرمایشی پوشالی قدیمی دارای دوام و کیفیت بسیار بالاتری هستند. پدهای سرمایشی سلولزی رطوبت را مدت زمان بیشتری در خود نگه می‌دارند و به این ترتیب باعث افزایش اثر سرمایشی کولر‌های صنعتی می‌شوند. به دلیل بالاتر بودن دوام و طول عمر پدهای سرمایشی سلولوزی در مقایسه با پدهای پوشالی قدیمی، نیازی به نظافت یا تعویض زود به زود پدها نخواهید داشت.

کولر سلولزی

کولر سلولزی

به کارگیری پد سرمایشی سلولوزی و قطعات با کیفیت و همچنین طراحی و ساخت به روز و متکی به تکنولوژی روز در کولر صنعتی 13000 آن را به یکی از کم مصرف‌ترین سیستم‌های سرمایشی صنعتی تبدیل کرده است. باید به این نکته اشاره کرد که کولرهای آبی یکی از کم مصرف‌ترین انواع سیستم‌های سرمایشی به شمار می‌آیند. این کولر هوای گرم را از بیرون گرفته و با عبور دادن آن از پدهای سرمایشی مرطوب خود، باعث تبخیر آب و در نتیجه کاهش دمای هوا می‌شود. سپس هوای خنک شده توسط کولر، به وسیله‌ی فن دمنده با سرعت و قدرت بیشتری در سراسر محیط توزیع می‌شود. فن موجود در دستگاه کولر آبی صنعتی نقش مهمی در تامین تهویه هوای ساختمان‌های صنعتی ایفا می‌کند. در واقع فن با ایجاد جریان هوا باعث دور شدن ذرات معلق در هوا، گرد و غبار و انواع آلودگی‌ها از محیط‌های صنعتی می‌شود. کولرهای آبی صنعتی از مواد شیمیایی برای تولید هوای خنک استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل جزء سیستم‌های سرمایشی سازگار با محیط زیست به شمار می‌آیند.

کولر صنعتی رده انرژی E هوشمند مدل 18000

کولر 18000

کولر 18000

کولر صنعتی رده انرژی E هوشمند مدل 18000 یکی از پرکاربردترین سیستم‌های سرمایشی صنعتی به شمار می‌آید. این کولر سلولزی مجهز به سیستم هوشمند کنترل دما است. سیستم هوشمند کنترل دما این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که همراه با تنظیم دما زمان روشن و خاموش شدن کولر را به صورت خودکار تعیین کنند. این ویژگی باعث می‌شود که زمانی که در ساختمان حضور ندارید یا زمانی که نیازی به روشن ماندن کولر نیست، کولر به صورت اتوماتیک خاموش شود. به این ترتیب شما قادر خواهید بود از مصرف بی رویه‌ی انرژی جلوگیری به عمل آورده و هزینه‌های سرمایشی ساختمان صنعتی خود را کاهش دهید. این کولر مجهز به ریموت کنترل با برد 100 متر است که کنترل دستگاه را برای کاربر آسان می‌کند. این کولر در دو نوع فن آکسیال و فن سانتریفیوژی طراحی شده است و کاربران می‌توانند با توجه به نیازهای سرمایشی خود کولر مناسب را انتخاب نمایند.

شرکت گرما سرد عرضه کننده‌ی انواع کولرها و سیستم‌های سرمایشی صنعتی است. در صورتی که قصد خرید سیستم سرمایشی برای محل کار یا ساختمان صنعتی خود را دارید می‌توانید با کارشناسان و مسئولان فروش شرکت گرما سرد تماس حاصل فرمایید. کارشناسان شرکت گرما سرد تمامی اطلاعات لازم و دقیق را در مورد انواع سیستم‌های سرمایشی صنعتی، ویژگی‌ها، مزایا، کاربردها، و قیمت‌های آنها در اختیار شما قرار خواند داد. شما می‌توانید با بررسی و مقایسه‌ی انواع سیستم‌های سرمایشی با یکدیگر کولر مناسبی را برای ساختمان صنعتی خود انتخاب و خریداری نمایید.

منبع: blog.se

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما