راهنمای انتخاب بهترین کولر صنعتی قابل حمل 

کاربرد کولر بزرگ صنعتی
انواع کاربرد کولر بزرگ صنعتی
بهمن ۳۰, ۱۳۹۷
فن کولر آکسیال
فن کولر آکسیال چیست ؟ نحوه کارکرد و موارد مصرف فن کولر آکسیال
اسفند ۱۲, ۱۳۹۷
بهترین کولر صنعتی قابل حمل

بیشتر کولرهای صنعتی حجم بزرگ و وزن سنگینی دارند. کولرهای صنعتی برای خنک کردن مکان‌های صنعتی و فضاهای بزرگ به کار برده می‌شوند. برای مثال در کارخانه‌ها برای تهویه و خنک نگه داشتن هوای محیط از کولرهای صنعتی بزرگ و سنگین بهره برده می‌شود. در بیشتر مکان‌های صنعتی وظیفه‌ی کولر تنها خنک نگه داشتن هوای داخل ساختمان نیست. بلکه در صنعت، برای پیشبرد فرآیندهای تولیدی و صنعتی، دمای هوا باید در درجه‌ی مطلوبی باشد. به همین علت از کولرهای صنعتی در مکان‌هایی مانند گلخانه‌های بزرگ و کارخانه‌ها یا برخی از لابراتوارها که در آن‌ها فرآیندهای شیمیایی انجام می‌پذیرد، استفاده می‌شود. در ساختمان‌هایی با مساحت بزرگ مانند باشگاه‌های ورزشی نیز از کولرهای صنعتی بهره برده می‌شود. چرا که استفاده از دستگاه‌های تهویه‌ی هوا خیلی مقرون به صرفه نیست. به علت حجم بزرگ و وزن سنگین کولرهای صنعتی، می‌توان از کولرهای صنعتی قابل حمل نیز استفاده کرد. طراحی و ساخت این کولرها به گونه‌ای است که جابه جایی دستگاه کولر را به آسانی فراهم می‌کند. بهترین کولر صنعتی قابل حمل دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی است که دمای مطلوب محیط صنعتی را تامین می‌کند.

در ادامه‌ی مطلب شما را با چند ویژگی اصلی بهترین کولر صنعتی قابل حمل آشنا خواهیم کرد. آگاه بودن و داشتن اطلاعات کافی در مورد بهترین کولر صنعتی قابل حمل به خریدار کمک می‌کند تا قبل از خرید، به خوبی کولر مورد نظر را ارزیابی و بررسی کند. با انتخاب مناسب بهترین کولر صنعتی قابل حمل برای محیط صنعتی مورد نظر خود، می‌توانید علاوه بر تامین هوای تازه و خنک در محل کار، فرآیندهای صنعتی خود را به خوبی پیش ببرید. هم‌چنین انتخاب کم مصرف‌ترین و بهترین کولر صنعتی قابل حمل  در کاهش هزینه‌های سرمایشی محیط صنعتی نقش چشم‌گیری دارد. چرا که با کاهش مصرف انرژی، هزینه‌ی پرداختی قبض‌های ماهیانه‌ی انرژی نیز کاهش پیدا خواهند کرد.

ویژگی‌های بهترین کولر صنعتی قابل حمل

بهترین کولر صنعتی قابل حمل

یکی از ویژگی‌های بهترین کولر صنعتی قابل حمل، داشتن قدرت سرمایشی بالا است. کولر صنعتی قابل حملی که قدرت سرمایش بالایی داشته باشد، در مدت زمان کوتاهی می‌تواند محیط صنعتی مورد نظر شما را خنک کند. یک کولر صنعتی قابل حمل خوب با قدرت سرمایشی بالا توانایی خنک کردن و تهویه‌ی فضاهای بزرگ را نیز خواهد داشت. از ویژگی‌های یک کولر صنعتی قابل حمل ممتاز این است که بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و توزیع آن در هوای محیط، بتواند هوا را خنک کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین کولر صنعتی قابل حمل، با دوام بودن آن است. هنگام خرید کولر صنعتی قابل حمل دقت کنید که قطعات و بدنه‌ی کولر از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده باشند. کولرهای صنعتی باید دارای عمر طولانی و ویژگی ضد پوسیدگی باشند. مخزن آب کولر صنعتی باید به اندازه‌ای بادوام باشد که در طول زمان، آب از آن چکه نکند. برخی از کولرهای صنعتی قابل حمل علاوه بر داشتن مخزن آب، می‌توانند به سیستم آب لوله کشی نیز وصل شوند. این ویژگی کمک می‌کند تا کولر در مدت زمان بیشتری، بدون نیاز به پر کردن مخزن آب، به کار خود ادامه دهد.

طراحی بهترین کولر صنعتی قابل حمل به گونه‌ای است که بتوان در شرایط مختلف از قدرت خنک کننده‌گی آن بهره برد. هنگام خرید کولر صنعتی قابل حمل دقت کنید که کولر مورد نظر توانایی خنک کردن محیط یا محیط‌های مورد نظر شما را در شرایط گوناگون داشته باشد. برای مثال بهتر است که کولرهای صنعتی قابل حمل دارای قابلیت تنظیم در سرعت‌ها و درجه‌های مختلف باشند. به این ترتیب می‌توانید نسبت به شرایط و دمای محیط، کولر را تنظیم نمایید. برخی از کولرهای صنعتی قابل حمل دارای یک فن دمنده هستند. وجود فن در کولر باعث می‌شود که هوای خنک شده با سرعت بیشتری در محیط توزیع پیدا کند. هم‌چنین، فن موجود در کولر باعث توزیع یکنواخت هوای خنک در سراسر اتاق می‌شود. چند سرعته بودن فن کولر می‌تواند کمک کند که شدت جریان هوای ایجاد شده توسط کولر را به دلخواه کنترل کنید.

مناسب بودن قیمت دستگاه کولر نیز یکی از ویژگی‌های بهترین کولر صنعتی قابل حمل است. یک کولر خوب علاوه بر داشتن قدرت سرمایشی و کیفیت بالا، باید دارای قیمت معقولی باشد. قبل از اقدام به خرید کولر صنعتی قابل حمل، قیمت‌های دستگاه کولر را در بازار مقایسه کنید. اگر فکر می‌کنید فرصت این کار را ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش اینترنتی انواع کولر، قیمت‌ها را بررسی نمایید. به این ترتیب می‌توانید انتخاب‌های خود را در خرید بهترین کولر صنعتی قابل حمل محدود کرده و سپس برای خرید کولر مورد نظر اقدام کنید. هنگام خرید دقت کنید که کولر کم مصرفی را انتخاب نمایید. ممکن است هزینه‌ی اولیه‌ای که برای خرید دستگاه کولر صنعتی قابل حمل کم مصرف پرداخت می‌کنید، بالا باشد. اما به خاطر داشته باشید که یک کولر کم مصرف می‌تواند هزینه‌های سرمایشی را به مقدار چشمگیری کاهش دهد. با این کار در مخارج هزینه‌های سرمایشی در ماه‌های آینده صرفه جویی خواهید کرد. علاوه براین، کولرهای کم مصرف سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته و به ذخایر انرژی زمین آسیب کمتری می‌رسانند.

اندازه‌ی مناسب کولر صنعتی قابل حمل یکی از معیارهایی است که قبل از خرید کولر باید آن را در نظر بگیرید. بهترین کولر صنعتی قابل حمل کولری است که توانایی خنک کردن محیط مورد نظر شما را داشته باشد. بنابراین لازم است قبل از اقدام به خرید کولر، مساحت محیط مورد نظر و قدرت سرمایشی کولر را بررسی کنید. اگر کولر خریداری شده کوچک‌تر از اندازه‌ی مورد نیاز بوده و توانایی کافی برای خنک کردن مناسب محیط را نداشته باشد، با مشکل مواجه خواهید شد. از طرف دیگر، کولر بزرگ‌تر از اندازه‌ی مورد نیاز انرژی بیشتری مصرف کرده و باعث افزایش هزینه‌های سرمایشی می‌شود. علاوه براین، کولر بزرگ فضای بیشتری را در محیط صنعتی اشغال کرده و در آن دسته از مکان‌های صنعتی که با مشکل کمبود فضا روبه‌رو هستند، ایجاد مشکل می‌کند.

برخی از کولرهای صنعتی قابل حمل امروزی دارای امکان تنظیم در طول روز و شب هستند. با استفاده از این فناوری می‌توانید درجه‌ی کولر را در ساعات مختلف روز و شب و حتی در طول هفته تنظیم نمایید. برای مثال می‌توانید دمای گلخانه‌های بزرگ صنعتی را در طول شب و روز تنظیم کرده و همواره محیط گلخانه را در دمای پیش فرض مطلوب نگه دارید. مناسب بودن هوای گلخانه باعث رشد و نمو بهتر گل‌ها و گیاهان شده و باعث پیشرفت در تولید محصولات می‌شود.

منبع: portableairconditionerguy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما