کولر صنعتی کرمان
دی ۳۰, ۱۳۹۶
کولر صنعتی پرتابل
دی ۳۰, ۱۳۹۶
کولر صنعتی شیراز کولر صنعتی شیراز قیمت کولر صنعتی در شیراز فروش کولر صنعتی در شیراز خرید کولر صنعتی در شیراز ارسال کولر صنعتی به شیراز

کولر صنعتی شیراز

کولر صنعتی شیراز ، شهر شیراز دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد از این رو استفاده از کولرهای صنعتی جهت تامین هوای خنک در محیط های صنعتی و خانگیبسیار مقرون به صرفه می باشد.

کولرهای آبی در مقایسه با کولرهای گازی ، برق کم تری مصرف می کنند و همین امر منجر به صرفه جویی در منابع مالی می شود.

بهترین انتخاب جهت کولر صنعتی شیراز

در محیط های صنعتی به علت وسعت بیشتر محیط و هم چنین بالاتر بودن دمای محیط ( به علت حضور افراد بیشتر، روشن بودن دستگاه های صنعتی مولد گرما مانند دیگ های بخار دستگاه های جوشکاری و ….) استفاده از کولرهای آبی بزرگ توصیه می شود.

کولرهای صنعتی گرماسرد با داشتم یک سال گارانتی طلایی بهترین انتخاب برای ایجاد سرمایش در محیط های صنعتی، کارخانه ها، کارگاه ها، انبارها و … می باشند.

کولر کارگاهی در دو مدل سانتریفیوژی و آکسیالی تولید می شوند در این مدل ها ظرفیت هوادهی کولر کارگاهی 11000 و 13000 می باشد که از مدل های کوچک صنعتی شمرده می شوند.

در کارخانه های بزرگ و انبار های بزرگ می توان از کولر های صنعتی با ظرفیت های بیشتر استفاده کرد کولر صنعتی 50000 آبی ، کولر 45000 آبی ، کولر صنعتی 40000 ، کولر 30000 آبی می توانند انتخاب های مناسبی برای کارخانه های صنعتی باشند.

در مدارس و مساجد کولر صنعتی به علت کانال کشی محیط از کولر های سانتریفیوژی جهت تامین سرمایش استفاده می شود. در کولرهای صنعتی سانتریفیوژی افت کانال توسط فن سانتریفیوژ دمنده کولر جبران می شود.

استفاده از کولرهای صنعتی سلولزی باعث می شود که به دلیل تراکم و ساختار منسجم پد سلولزی در طول فصل سرما کولر راندمان ثابتی داشته باشد.

کولر صنعتی شیراز 

صنایع تهویه گرماسرد تولید کننده انواع هواساز ، ایرواشر و کولرهای صنعتی

جهت کسب اطلاعات ، مشاوره رایگان و دریافت کاتالوگ با شماره های 02166426880 و 02166424708 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما