آشنایی با مهم‌ترین ویژگی های بهترین کولر صنعتی

کولر مناسب سالن ورزشی
کولر مناسب سالن ورزشی: معرفی انواع سیستم‌های سرمایشی باشگاه‌های ورزشی
بهمن ۱۲, ۱۳۹۸
کولر آبی آکسیال سلولزی
کولر آبی آکسیال سلولزی چیست و مهم‌ترین ویژگی‌های آن کدام است؟
بهمن ۲۴, ۱۳۹۸
ویژگی های بهترین کولر صنعتی

ویژگی‌های بهترین کولر صنعتی

 اگر قصد دارید بهترین کولر صنعتی را برای ساختمان تجاری یا صنعتی خود انتخاب کنید، باید با ویژگی های بهترین کولر صنعتی به خوبی آشنا باشید. امروزه شرکت‌ها و کارخانه‌های سازنده‌ی سیستم‌های گرمایشی صنعتی انواع کولرها را در مدل‌ها و قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند. تنوع سیستم‌های سرمایشی موجود در بازار می‌تواند موجب شود که کاربران هنگام خرید کولر صنعتی دچار سردرگمی شوند. به همین دلیل لازم است کاربران با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب بهترین کولر صنعتی اقدام کنند. همانطور که می‌دانید در ساختمان‌های صنعتی و تولیدی، تامین هوای خنک و تهویه‌ی مناسب هوا تاثیر بسیاری در پیشبرد فرایندهای صنعتی و افزایش بازده کاری دارد. تامین هوای خنک و پاکیزه علاوه بر حفظ سلامتی کارکنان و افراد حاضر در ساختمان باعث ایجاد رفاه و تامین آسایش آنها شده و بازده نیروی کاری انسانی را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، دمای مناسب و هوای پاک و بدون آلودگی باعث بهبود عملکرد ابزارها و ماشین آلات صنهتی و افزایش طول عمر مفید آنها می‌گردد. در این متن به بررسی ویژگی های بهترین کولر صنعتی پرداخته می‌شود.

 

سیستم تهویه هوای صنعتی

سیستم تهویه هوای صنعتی

معرفی مهم‌ترین ویژگی های بهترین کولر صنعتی

 آشنایی با ویژگی های بهترین کولر صنعتی به شما کمک می‌کند تا کولری را انتخاب کنید که مناسب با شرایط و نیازهای سرمایشی ساختمان مورد نظر شما باشد. انتخاب کولر خوب علاوه بر تامین هوای خنک و تهویه هوای ساختمان باعث کاهش میزان مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌های سرمایشی در ساختمان‌های تجاری و صنعتی می‌شود. در ادامه‌ی مطلب شما را با چند نکته‌ی مهم در مورد ویژگی‌هایی که یک کولر صنعتی خوب باید داشته باشد، آشنا خواهیم کرد.

کیفیت کولر صنعتی

 اولین ویژگی که هنگام خرید کولر صنعتی باید به آن توجه داشته باشید، دقت به کیفیت آن است. اطمینان حاصل کنید که کارخانه‌ی سازنده کولری که انتخاب می‌کنید دارای اعتبار و سابقه‌ی تولید سیستم‌های سرمایشی صنعتی با کیفیت باشد. کیفیت و جنس قطعاتی که در ساخت سیستم سرمایشی از آن استفاده می‌شود، می‌تواند عملکرد سرمایشی کولر را تا اندازه‌ی زیادی افزایش دهد. علاوه بر کیفیت خود کولر و قطعات به کار رفته در ساخت، آن باید به کیفیت هوای خنک تولید شده توسط کولر نیز توجه کرد. برخی از کارخانه‌های سازنده‌ی کولرهای صنعتی تنها به کیفیت سخت افزاری سیستم‌های سرمایشی توجه می‌کنند. در حالی که باید نتیجه‌ی نهایی که تولید هوای پاک و خنک با کیفیت است، اهمیت بسیاری دارد. انتظار می‌رود یک کولر صنعتی خوب هوای خنک پاک و بدون آلودگی را تولید کند. همچنین بهتر است آن دسته از کولرهای صنعتی را انتخاب کنید که در مدت زمان کمی قابلیت خنک کردن هوای محیط اطراف خود را دارند.

 

تامین هوای خنک و باکیفیت

تامین هوای خنک و باکیفیت

سرویس خدمات دهی شرکت یا کارخانه‌ی فروشنده

 یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه کرد، سرویس خدمات دهی است که شرکت یا کارخانه‌ی فروشنده‌ی سیستم‌های سرمایشی در اختیار خریداران و کاربران محصولات خود قرار می‌دهد. اگر قصد خرید کولر را دارید بهتر است قبلاً با کاربرانی که از خدمات شرکت فروشنده استفاده کرده‌اند، در مورد نحوه‌ی سرویس دهی آنها تحقیق کنید و از رضایت مشتریان قبلی اطمینان حاصل نمایید. هنگام خرید کولر صنعتی حتماً به گارانتی آن توجه کنید و شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نمایید. اگر قصد خرید کولر دست دوم را دارید از فروشنده سوال کنید که آیا گارانتی محصول پس از فروش به خریدار جدید انتقال می‌یابد یا خیر. برخی از شرکت‌های فروشنده‌ی سیستم‌های سرمایشی خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای مثال ممکن است شرکت به صورت رایگان یا با هزینه‌ی کمتری نصب و راه اندازی سیستم سرمایشی را به عهده بگیرد.

 

خدمات نصب کولر صنعتی

خدمات نصب کولر صنعتی

قیمت کولر صنعتی

قیمت خرید بهترین کولر صنعتی نیز یکی از مهم‌ترین عواملی است که افرادی که قصد خرید کولر صنعتی را دارند، در نظر می‌گیرند. قیمت انواع کولرهای صنعتی با توجه به برند کارخانه‌ی سازنده و توان سرمایشی‌شان و کیفیت آنها می‌تواند متفاوت باشد. تنوع سیستم‌های سرمایشی موجود در بازار نیز خریداران را با فهرستی از قیمت‌های متفاوت رو به رو می‌کند. باید توجه داشته باشید که قیمت خرید دستگاه کولر باید با توان سرمایشی و کیفیت آن همخوانی داشته باشد. ممکن است برای خرید یک کولر با کیفیت قیمت بیشتری پرداخت نمایید. اما باید به این نکته‌ی مهم توجه کنید که با خرید یک سیستم سرمایشی با کیفیت از پرداخت هزینه‌های مربوط به تعمیر و جایگزینی قطعات کولر در آینده جلوگیری به عمل خواهید آورد. بیشتر کولرهای صنعتی با کیفیت دارای ویژگی کم مصرف بودن هستند. کم مصرف بودن کولر صنعتی موجب می‌شود که هزینه‌های سرمایشی در ساختمان‌های صنعتی و تجاری تا اندازه‌ی زیادی کاهش پیدا کند. در واقع باید گفت که خرید کولر صنعتی با کیفیت در طول زمان مقرون به صرفه‌تر از خرید یک کولر ارزان و بی‌کیفیت خواهد بود. با این حال باید توجه داشته باشید که برخی از کشورهای صنعتی به دلیل برند خاصی که دارند دارای قیمت بیشتری هستند در صورتی که شما می‌توانید کولری با همان کیفیت و عملکرد سرمایشی را با برند دیگر و قیمت کمتری تهیه کنید. بهتر است قبل از مراجعه به بازار از طریق وب سایت‌های فروش کولرهای صنعتی با قیمت و ویژگی‌های انواع کولرها آشنا شده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

انتخاب کولر صنعتی با توان سرمایشی بالا

به طور کلی باید گفت که کولر صنعتی خوب باید دارای توان سرمایشی بالا و قدرت تولید هوای خنک و باکیفیت و بدون آلودگی باشد. کم مصرف بودن کولر نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم‌های سرمایشی در ساختمان‌های تجاری و صنعتی است. همانطور که می‌دانید همواره هزینه‌ی بالایی صرف سرمایش و تهویه‌ی مناسب محیط‌های صنعتی می‌شود و به کارگیری یک کولر کم مصرف می‌تواند تا اندازه‌ی چشمگیری این هزینه‌ها را کاهش دهد. امروزه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کارخانه‌های سازنده‌ی سیستم‌های سرمایشی در سراسر دنیا در نظر می‌گیرند، سازگار بودن کولرها با محیط زیست است. بهتر است کولری که انتخاب می‌کنید سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشد و باعث انتشار گازهای سمی و آلوده و شیمیایی در فضا نشوند.

شرکت گرما سرد عرضه کننده‌ی انواع کولرها و سیستم‌های سرمایشی صنعتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کولرها و ویژگی های بهترین کولر صنعتی مانند مزایا و معایب، و کاربردهای منحصر به فرد هر کدام از انواع سیستم‌های سرمایشی می‌توانید با کارشناسان و مسئولان فروش شرکت گرما سرد تماس حاصل فرمایید.

منبع: medium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما